Salı, Ağustos 12, 2014

Çini tabak

Ilk defa renkli olarak çalıştığım tabak. Sürekli olarak bir kursa katılsam galiba biraz daha çizgilerim düzelecek! Workshop'ta cüz'ì bir miktar ödeyerek sadece üç renkte çalışmamıza izin verildi. Görevli bayan kırmızı rengi kullanırken çok dikkatli olmam gerektiğini, fırından çıktığında istenilen sonuç elde edilmediğini, diğer bir görevli ise tam tersini iddia etti. Ben de diğer görevlinin söylediklerini anlattığımda aralarında istişarede bulunarak çok açık olarak kullanmam önerildi. Ilk renkli çalışmam olacağı için hem maddi hem manevi zayiat vermemek adına önerileri dikkate aldım. Ama yine de desenimin kök kısmına nokta halinde koyuca bir kırmızı kondurdum. Bir ay sonra fırından nasıl çıkacağını kestirememekle birlikte, elime aldığımda biraz hayal kırıklığı da yaşadım. Hayalimde renkler daha canlıydı. Özellikle de kırmızı. Sonuç çok kötü olmamakla birlikte bir dahaki sefere ne boyayibilirim diye düşünmeye başladım. Vazo boyamak istiyorum ama cesaretim yok. Workshopta gerekli ekipmanlar yok. Bize verilen fırçalar ise malesef yeterli değiller. Bize tahsis edilenlerle yetinmek zorundayız. Adı üstünde workshop!!!

Hiç yorum yok: