Pazartesi, Temmuz 03, 2006

El nakışlarım

Benim işlediğim parçalardan ikisi. Diğerinin fotoğrafını çekmeyi unutmuşum. Aşağıdaki parçayı yarım haliyle görüyorsunuz. Tamamlanmış olanında ise dikkatlice bakılırsa bazı değişiklikler yaptım. Yaprağı işlerken sepet örgü olan yer için limon filesinin ipini kullandım. Bu yaprağa evdeki yeşil iplerimin rengi hiç uygun düşmüyordu ne yapayım!


Bitmemiş hali.


Tamamlanmış haliyle.



Bildiğim, bilmediğim, o anda aklıma gelen hangi teknik varsa kullandığım el işlemem. İlk önce deseni tasarladım ve kumaşa çizdim. Daha sonra kumaş boyası ile belirginleştirmek için renk renk boyadım. Üzerini uygun renkte iplerle sarma, düğüm, adını bilmediğim teknikler kullanarak işledim. Arkadaşlar çok beğendiler elimi (kızımın eli). Kenarlarını boncuklarla tamamladım. Türkiyemin sembolü olan lale desenini de işlemesem çatlardım.

4 yorum:

malina dedi ki...

ellerinize sağalık çok güzel ve değşik nakışlarınız

tuhfe dedi ki...

Tesekkur ederim :)

Berceste dedi ki...

Verdiğim kursta Türk usulü crazy patchwork için fotoğraflarınızı göstereceğim izniniz olursa...

Tuhfe dedi ki...

Sevgili Dilek gosterebilirsiniz :))