Cuma, Haziran 30, 2006

Duvar Panosu



Dün şehrimiz kadınları tarafından bir araya gelerek işlediğimiz duvar panomuzun halka sunumu gerçekleşti. Bu projeye 45 kadar bayan iki ayrı mahalle evinde olmak üzere katıldı. Ben maalesef onlarla bu güzel ortamı paylaşma fırsatı yakalayamadım. Fakat evde işlememe izin verdiler ve ben de 3 parça ile katkıda bulundum. Panonun ortasında dikkatlice bakılırsa kocaman bir kök, filizlenmiş ağaç, güneş ve yağmur damlaları var. Kenarlarda ise bayanların kendi elleri ya da çocuklarının ellerinin kumaşa aktarımı görülüyor. Merkezden arkadaşlarla birlikte açılışa gittik ve onlardan benim işlediğim parçaları tahmin etmelerini istemiştim. Yalnızca bir kişi işlediğim el motifini ve bir kişi de orta kısımdan parçayı tahmin edebildi. Sizden de tahmin yürütmenizi istersem ne dersiniz! Biliyorum şimdi herkes tatilde ama, ben tatile çıkmadan önce biraz eğlenelim olmaz mı? Sevgili Serra'nın hisleri kuvvetlidir biliyorum. Serracım senin blogdan da esinlendiğim bir çalışma var!









Daha büyük görmek için fotoğrafların üzerlerine tıklayınız.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu kadar guzel bir tabloya hic yorum gelmemis , olmaz valla. Inanilmaz begendim. Sizin sayfaniza da ilk gelisim, ve hemen bir tahmin yapayim, yoksa ortadaki filleri veya yanindaki cicekleri mi siz yaptiniz? Simdi nerde bu tablo? Cok begendim, hepinizin ellerine saglik, ne diyim.

tuhfe dedi ki...

Sevgili Sanem yorumunu yeni gordum, tesekkur ederim guzel yorumun icin. Bu blog benim yedek sayfam sayilir. Bu panoya aslinda anasayfada (www.tuhfenin.sayfasi.com) cok yorum yapilmisti. Benim yaptigim parcalar yukarida goruluyor. Bu pano simdi Hollanda`da degisik mekanlarda sergileniyor.

Sevgiler.

hobis dedi ki...

Harika bir çalışma olmuş, katılan tüm bayanları kutlarım. Sizn parçanız da çok nefis. Geçen ay el desenli bir çanta yapmıştım. Onu hatırlattı bana.
İyi çalışmalar
http://www.takikulubu.com