Çarşamba, Şubat 01, 2006

Sizin için



Yorumlarınız ve desteğinizden dolayı hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Duygularımı kelimelerle ifade etmem imkansız. Olayın etkisinden kurtulmak için size bir kaç gün önce; hatta hastayken yaptığım aksesuarı sunmak istedim. Doğal kurutulmuş malzemeler (potpourri)
ve yine doğal malzemelerden yapılmış hazır çiçekler kullandım.

Dikdörtgen plastik kutu, kıyıp atamadığım tuz+biberliğin kutusu. Bunun gibi atamadığım hatta yıllarca sıra bekleyen kutular vardı, çoğunu dayanamayıp attım.



Nasıl yaptığımı öğrenmek isteyenler için kısaca anlatayım. Plastik kutunun yarısını lavanta kokulu potpori ile doldurdum. Yatay olarak tutup potporinin üzerine çiçekleri yerleştirebilmek için biraz boşluk bıraktım. Çiçekleri teker teker düzgünce yerleştirip kalan boşlukları yine potbori ile doldurdum. Kutunun tamamını bu şekilde elimle düzelterek yerleştirdim ve kapağını kapatttım. Çiçeklerin yerleşim düzeni zevkinize kalmış. Yanyana geldiklerinde birbirini boğmaması ve orantılı olmasına dikkat edilmeli. İşte bu kadar basit. Sıkıldığınızda düzeni istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz. Çünkü yapıştırma veya sabitleme işlemi yapmadık. Kurdele yerine daha şık birşeyler düşünebilirsiniz. Daha önce belirttiğim gibi hasta olduğum bir zamanda yaptım ve üzerinde fazla düşünmedim. Kokunun daha fazla yayılması için kutunun üst kısmına ( zımba) perferator ile delikler açılabilir.

Hiç yorum yok: