Perşembe, Şubat 09, 2006

Oğlumun yaptıkları



Oğlum küsmesin! birazda onun yaptıklarını göstereyim. Aslında bir çoğunu atmışızdır. Düşünsenize birinci sınıftan sekizinci sınıfa kadar yaptıklarını biriktirsek nereye sığdıracağız. Kökten temizlik günlerinde eline bir çöp torbası veriyorum ve istemediklerini atabilirsin diyorum. Bir keresinde benim için hiç anlam taşımayan bir kaç kağıt parçasını atmıştım ve oğlum çok üzülmüştü. O günden beri hiç bir şeyine dokunmuyorum. Ben de çok üzülmüştüm gözlerinden akan yaşları bir daha görmek istermiyim! Onun için kimbilir ne kadar anlamlıydı!

Yukarıdaki minik saksıyı yedinci sınıfta anneler gününde yapmıştı. Sekizinci sınıfta bir haftalık kampta mum yapımını öğrenmişler. Mumu kendisi yaptığı için odasına koydu çok değerli! Buradaki çocuklar ilkokulda mutlaka çiftliklere götürülür peynir yapımını seyrederler ve kendi peynirlerini yaparlar. Bir de mum yapmadan olmaz!


Bu da hazırlık sınıfında yaptığı fotoğraf ya da not sıkıştırmak için yaptığı alet.



Bunlarda yine ilkokulda yaptıkları el işleri.



Bu evi kızım hazırlık sınıfındayken el işi labaratuvarında önceden planını çizip kesip biçmiş, sıva boya badanasını yapmış. Duvarlarda çatlaklar oluşmaya başladı, o da mimar olamayacağını anlamıştı o zaman zaten! İç mekan düzenlerken zorlanmıştı biraz!

Hiç yorum yok: